منتديات سونيك الرسمي
أهلا وسهلا بك يا أيهاا الزائر
يسعدنا أن نتتسجل في منتديات سونيك الرسمي
وإذا كنت عضوا متسجلا فيه
تفضل بالدخول
منتديات سونيك الرسمي
أهلا وسهلا بك يا أيهاا الزائر
يسعدنا أن نتتسجل في منتديات سونيك الرسمي
وإذا كنت عضوا متسجلا فيه
تفضل بالدخول
منتديات سونيك الرسمي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات سونيك الرسمي

اهلا وسهلا بك في منتديات سونيك الرسمي

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

7نكت مضحكة

كاتب الموضوعرسالة
الحصان الطائر
مشرفة على قسم الطب والصحة
مشرفة على قسم الطب والصحة
الحصان الطائر

انثى
الموقع الدار البيضاء

7نكت مضحكة Empty
مُساهمةموضوع: 7نكت مضحكة   7نكت مضحكة Emptyالسبت مايو 21, 2011 2:45 pm

رة اتنين مساطيل قعد ين بيحششو فا فى واحد منهم لقى جنازة فى الشارع فقال للتانى هو مين الى مات قاله عمك احمد قاله الله يرحمه، فى اليوم التانى الناس عملو صوان للناس علشان ييجو يعزو، قاله هو مين الى مات قاله يابنى انا قلت لك عمك احمد قاله الله يرحمه، فى اليوم التالت شاف نفس الصوان قاله هو مين الى مات رد عليه التانى قاله انا كل يوم اقولك ده عمك احمد راح رد عليه قاله هو مال عمك احمد بقاله تلت ايام الدنيا مخبطة معاه كدة ليه----------------------------------------------------------------------
مرة واحد محشش لقي كنز قال: كويس فاضل الخريطة!!----------------------------------------------------------------------
اتنين سكرانين بيتفرجو علي نشرة الاخبار فالاول بيقول للتاني هيه النشره طولت اوي كده ليه، التاني قاللو اظاهر انها الحلقه الاخيره----------------------------------------------------------------------
واحد محشش كان حيخبط واحدة بالعربية . قالتله انت ماشفتنيش . قالها أيوه شفتك بس مش فاكر فين؟؟----------------------------------------------------------------------
مره اتنين طلبه مساطيل قاعدين يكتبوا ورا الاستاذ فى الحصة وكل ما الاستاذ يمسح السبوره يقطعوا الورقه
----------------------------------------------------------------------
مرة اتنيين مساطيل راكبين عربيه فواحد بيقول للتاني "حاسب قدامك شجره" فمردش عليه راح مزعق شويه وقال "حااااسب قداااامك شجرة" برضه مردش عليه طراااااخ خبطوا في الشجره فقال الاول "مش قلتلك قدامك شجره" رد عليه وقاله "اعملك ايه مش انت الي سايق"----------------------------------------------------------------------
مسطول حب يعمل برا ءة اختراع، جاب ضفدعة وقالها "اقفزى" فقفزت فقام بقطع أحد أرجلها الأربعة وقال لها "اقفزى" فقفزت فقام بقطع رجل أخرى وقال لها "اقفزى" فقفزت فقام بقطع الرجل الثالثة وقال لها "اقفزى" فقفزت قفزة صغير فقطع الرجل الأخيرة وقال لها "اقفزى" فلم تقفز فقام

7نكت مضحكة
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» نكت مضحكة ههه
» نكت روعة مضحكة